Chirurgie reconstructiva

Clinica Zetta continuă să-și dezvolte aria de servicii disponibile pacienților, de această dată cu intervenții ce țin de Chirurgia Generală și prin alăturarea Dl-ui Dr. George Jinescu, Doctor în Știinte Medicale, Medic Primar în Chirugie Generală și Chirurgie Laparoscopică, Asistent Universitar la Universitatea de Medicină și Farmacie Carol Davila la catedra de Chirurgie Generală.

Din acest moment pacienții Zetta au posibilitatea să acceada la o gamă largă de intervenții de chirurgie parietală care cuprinde tratarea herniilor, eventrațiilor, diastazis-ului, etc.

Hernia abdominală formează o tumefacție (umflătură) mai mult sau mai puțin voluminoasă pe abdomen. Ea se poate accentua (tuse, efort fizic) sau reduce (întins în pat), poate fi reductibilă (împinsă cu ușurințî înapoi), suplă la pipait și de cele mai multe ori nedureroasa. In cazul herniilor mari, acestea se pot complica brusc printr-o strangulatie si pot provoca o ocluzie intestinala (oprirea tranzitului, varsaturi, balonare), daca hernia este formata de un fragment de intestin. Hernia, în acest caz, iese în permanență, nu poate fi redusă și rămâne tare și sensibilă la palpare.

Dacă această afecțiune apare după o intervenție chirurgicală atunci se numește eventrație. Acest defect apare în urma cicatrizării defectuoase a plăgii chirurgicale, asociat cu o seamă de factori (obezitatea, vârsta, debilitatea generală, complicațiile postoperatorii, tratamentul cu steroizi, anticoagulante).

Varietatea intervențiilor chirurgicale se referă și la patologia venoasă care cuprinde diferite tehnici de tratament perfecționate de dl. Dr. George Jinescu  prin stagii de specialitate în Franța și Germania. Ne referim atât la cele clasice cât și cele cu laser, spumă sau scleroterapia, în cazul curei varicelor reticulare.

Patologia vasculară periferică reprezintă numele generic dat tuturor patologiilor cauzate de obstrucția arterelor periferice și venelor importante, având diverse etiologii: ateroscleroză, procese inflamatorii stenozante, emboli, tromboze. Rezultatul acțiunii acestor factori asupra peretelui vascular este reprezentat de apariția ischemiei acute și ulterior a celei cronice, cu localizare în special la nivelul membrelor inferioare.

Grație experienței vaste a Dl. Dr. George Jintescu pacienții Clinicii Zetta pot avea siguranța rezolvării profesioniste și moderne a defectelor parietale precum și a varicelor inestetice de la nivelul membrelor inferioare.